She calls me baby
(她叫我寶貝)
then she wont call me
(卻又不打電話給我)
says she adores me
(她說好喜歡我)
and then ignores me
(卻又不甩我)
(Jenny, What's the problem?)
(珍妮阿,你到底對我有沒有意思)

She keeps her distance
(她刻意保持距離)
and sits on fences
(架子很大不給靠近)
puts up resistance
(若即若離)
and builds defenses
(不知道在防啥)
(Jenny, Whats the problem?)
(珍妮阿,你到底對我有沒有意思)

You keep me hanging on the line
(你的反反覆覆我無所適從)
everytime you change your mind
(你到底在想什麼阿)

First you say you wont
(一開始說不要)
then you say you will
(後來又說好)
you keep me hanging on
(你害我天天跟白痴一樣的等)
but we're not moving on we're standing still
(到底我們是不是一對)
Jenny, you've got me on my knees
(珍妮,我給你跪下)
Jenny, It's killing me
(珍妮阿,我整個快被你搞瘋拉)

She needs her own space
(她說需要一點空間)
she's playing mind games
(結果只是在玩諜對諜)
ends up at my place
(到最後還不是來我家找我)
saying that she's changed
(說她突然想通了)
(Jenny, what's the problem?)
(珍妮阿,你到底對我有沒有意思)

I'm trying to read between the lines
(你到底是想怎樣阿)
you got me going out of my mind
(我真的快被你搞瘋拉)

First you say you wont
(一開始是你自己說不要的)
then you say you will
(現在又說好)
you keep me hanging on
(你害我天天傻傻的等)
but we're not moving on we're standing still
(到底我們有沒有在一起阿)
Jenny, you've got me on my knees
(珍妮,我給你跪下)
Jenny, It's killing me
(珍妮阿,我整個快被你搞瘋拉)

(ohh ohh ooohhhh)
It's killing me
(我真的快被你搞瘋拉)
(ohh ohh ooohhhh)
It's killing me
(我真的快被你搞瘋拉)
(ohh ohh ooohhhh)
Jenny
(珍妮阿)

First you say you wont
(一開始是你自己說不要的)
then you say you will
(現在又說好)
you keep me hanging on
(你害我天天傻傻的等)
but we're not moving on we're standing still
(到底我們有沒有在一起阿)
Jenny, you've got me on my knees
(珍妮,我給你跪下)
Jenny
(珍妮)

First you say you wont
(一開始是你自己說不要的)
hen you say you will
(現在又說好)
you keep me hanging on
(你害我天天傻傻的等)
but we're not moving onwe're standing still
(到底我們有沒有在一起阿)
Jenny, you've got me on my knees
(珍妮,我給你跪下)
Jenny, It's killing me
(珍妮阿,我整個快被你搞瘋拉)

It's killing me
(我真的快被你搞瘋拉)

Jenny
(珍妮...)
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 oprah790729 的頭像
    oprah790729

    愛你 _

    oprah790729 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()